19487 - STORAGE & BACKUP ADMINISTRATOR
Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya...
Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını.
Senin de büyük hayallerin varsa,
Var mısın hayata bağlamaya?
Küçükyalı
Süresiz
Uzman
Paylaş
Başvur
Kimsiniz ?
- • Kompleks Dijital Dönüşüm, IT ve Sistem Entegrasyon projelerinde en az 5 yıl tecrübesi olan
- • Büyük ölçekli Datacenter, Cloud, Virtualization, Sistem ve Database Yönetimi, Migration, Server, Storage ve Backup projelerinin tasarım, kuruluş ve işletim süreçlerinde bulunmuş
- • Bu kapsamdaki topolojilerin, servislerin ve sistemlerin planlama, optimize etme, performans ve kapasite izleme yetkinliğine sahip
- • Storage (Dell EMC, HPE, IBM, Hitachi vb.), SAN, NAS, HA & replikasyon sistemlerinde ve konularında bilgi ve tecrübe sahibi
- • Cohesity, Commvault, Veeam, Networker, Avamar vb. hardware veya software yedekleme sistemlerinde operasyon tecrübesi olan
- • Data Deduplication cihazlarının (Data Domain, Storeonce ) yönetimi konusunda deneyimli.
- • SAN ve Storage teknolojileri ile ilgili high availability, disaster recovery, performans, erişilebilirlik, ölçeklenebilirlik konularında derin bilgi ve tecrübe sahibi
- • Fibre Channel and NAS protokolleri ( FCP/FCIP/NFS vb.) hakkında derin bilgi ve tecrübe sahibi
- • Geniş ölçekli SAN switch yönetimi tecrübesi (Brocade, Cisco vb.)
- • ITIL terminolojisine hakim, bu pratiklerle operasyon yapmış
- • İletişim becerisi yüksek, çözüm ve sonuç odaklı
- • Hızlı karar ve inisiyatif alabilen
- • İyi derecede İngilizce bilen
Neler Yapacaksınız?
- • Turkcell Dijital İş Servisleri tarafından müşterilere sunulan IT ve Sistem Entegrasyon Projelerinin Storage ve Backup alt yapılarına ait tasarım, kuruluş ve işletim faaliyetlerini yönetir.
- • Bu projelerde IT Servisleri için Service Transition (Change / Release&Deployment / Service Testing&Validation / Configuration Management) ve Service Operation (Incident / Event / Problem Management) süreçlerinin sahibidir.
- • Servisler için uçtan uca erişilebilirlik ölçüm/izleme/raporlama altyapısının oluşturulmasını ve SLA uyumluluğun korunmasını sağlar.
- • İşletilen servis ve platformların günlük/periyodik bakım ve destek faaliyetlerini yürütür. İşlettiği servis ve platformların iyileştirme alanlarını belirler, değerlendirir ve hayata geçirilmesi için gereken koordinasyonu sağlar.
- • Servis ve platformların 2. ve 3. seviye bakım ve destek faaliyetlerini koordine ve kontrol eder. Birinci seviye destek ekiplerini eğitir.
Son Başvuru Tarihi:
03.12.2025
Başvur