19486 - MEDIA PROCUREMENT MANAGER
Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya...
Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını.
Senin de büyük hayallerin varsa,
Var mısın hayata bağlamaya?
Kimsiniz ?
- Üniversitelerin örgün öğretim veren lisans bölümlerinden mezun,
- Medya Planlama ve Performance Marketing konusunda "özellikle dijital performans konusunda" en az 5 yıl deneyimli,
- Güçlü iletişim ve sunum becerilerine sahip,
- Analitik düşünen ve sonuç odaklı,
- İyi derecede yazılı ve sözlü İngilizce bilgisine sahip,
- Sunum becerileri yüksek.
Neler Yapacaksınız?
- Şirketin stratejisi ve vizyonu paralelinde tüm medya faaliyetlerini planlanmak, hayata geçirmek ve sonuçlarını takip etmek,
- Medya faaliyetleri kapsamında birçok partiyi koordine etmek (ürün ekibi, finans, medya ve dijital ajanslar vb.) ve finansal süreçlerin eksiksiz tamamlanmasını sağlamak,
- Ürün ekiplerinden gelen bilgileri analiz ederek net medya hedeflerine çevrilebilecek hale getirmek,
- Paydaşlardan gelen bilgiler doğrultusunda belirlenen iş ve iletişim hedefleri için medya ajansları ile çalışarak potansiyel hedef kitleleri tespit etmek,
- Hedef kitlelere ulaşmak için kullanılması gereken medya kanallarını belirlemek ve medya planlarının doğru maliyetle, uygun yayın periyodunda ve ideal mecra karmasında dizayn edilmesini sağlamak,
- Gerçekleştirilen kampanyaların anlık olarak takip edilmesi, yayın kontrolleri ve ihtiyaç anında optimize edilmesinin sağlamak,
- Kampanya sonucunda öğretilerin çıkartılması ve mevcut süreçlerin bu öğretiler ile geri beslenmesini sağlamak,
- Rakip hareket ve inovasyonlarını anlık takip ederek, Turkcell ekosistemi içinde alarm üretmek ve rekabette üstünlük sağlamak.
Son Başvuru Tarihi:
29.11.2025
Başvur