19353 - ASSOCIATE SOC BACKBONE NETWORK PROFESSIONAL
Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya...
Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını.
Senin de büyük hayallerin varsa,
Var mısın hayata bağlamaya?
Şebeke Teknolojileri
Söğütözü
Süresiz
Uzman
Paylaş
Başvur
Kimsiniz ?
- * Üniversitelerin Mühendislik Fakülteleri (Elektrik-Elektronik, Bilgisayar, Bilişim Sistemleri),
- * Vardiyalı (7X24) çalışmaya elverişli,
- * DWDM, Fiber transmisyon network tecrübesine sahip,
- * Özellikle Huawei, ZTE, Nokia DWDM/OTN ekipmanları üzerinde operasyonel tecrübeye sahip,
- * Data Network sistemleri konusunda bilgi sahibi (Switch, Router, TCP/IP..), tercihen CCNA sertifikası olan,,
- * Network İzleme sistemleri konusunda deneyimli, tercihen Temip, Maximo araçlarını kullanabilen,
- * Tercihen ITIL Foundation eğitimi almış, Event Management süreçlerine hakim,
- * Tercihen yazılım dillerini kullanabilen (Visual Studio C#, Python) , SQL, Database konularında bilgi sahibi,
- * Analitik düşünme, hızlı öğrenme ve problem çözme konusunda yetenek sahibi,
- * İnsan ilişkileri güçlü ve girişken,
- * İyi düzeyde sözlü ve yazılı iletişim becerisine sahip,
- * İyi seviyede İngilizce bilen,
- * Operasyonun gerektirdiği karmaşık ve eşzamanlı problemlerin çözümü için baskı altında zamana karşı çalışabilen.
Neler Yapacaksınız?
- * Turkcell, Turkcell Superonline sistemlerinin (WDM/ Fiber / Data Network - Switch/Router) 1. seviye arıza izleme, analiz faaliyetlerini yerine getirmek,
- * DWDM backbone transport network'te tüm şehirlerarası ve uluslararası WDM optik transport network servis ve kapasiteleri için servis sürekliliğini sağlamak ve operasyonel faaliyetleri yerine getirmek,
- * Yurtiçi, Yurtdışı müşterilere destek vermek,
- * Uçtan uca müşterinin şikayet yönetimini yapmak,
- * Müşteriler ile teyitleşme görevini yerine getirmek,
- * Sorumlu olduğu sistemlerin kalite ve performans figürlerini izlemek, problemlere bilinen çözümleri uygulamak,
- * Arıza durumunda Bilgilendirme sürecini başlatmak, mevcut araçlar üzerinden Mail, SMS, Telefon ile ilgili birimleri bilgilendirmek,
- * Sorumlu olduğu sistemlerden gelen alarmlar ile kalite ve performans figürleri üzerinden kök sebep analizi yapmak, Knowledgebase’ de yer alan müdahaleyi uygulamak, çözüm sağlanamıyorsa ilgili ekibi bilgilendirmek,
- * Problem Yönetimi yaparak kronik problemleri tespit etmek ve çözülmesi için ilgili ekiplere Ticket açmak,
- * Sorumlu olduğu sistemlerde Event Management sürecinin uçtan uca sağlıklı çalışmasını sağlamak, süreci iyileştirecek çalışmalar yapmak.
Son Başvuru Tarihi:
05.09.2025
Başvur