Skip Ribbon Commands
Skip to main content

19332 - DIGITAL PRODUCT MANAGER

Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya... Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını. Senin de büyük hayallerin varsa, Var mısın hayata bağlamaya?

Küçükyalı Süresiz Uzman
Başvur

Kimsiniz ?

  • Üniversitelilerin 4 yılık lisans bölümlerinden mezun,
  • Sabit internet ürün yönetimi konusunda tecrübe sahibi,
  • Dijital kanal yönetiminde tecrübe sahibi,
  • Çok iyi derecede İngilizce bilen,
  • E-commerce sektörünü takip eden, teknoloji trendlerine hakim,
  • Merak ve öğrenme istekliliği yüksek, sürekli araştırma bakış açısıyla hareket eden,
  • Ticari bakış açısı gelişmiş ve bu yönde hızlı aksiyon alabilen,
  • İletişim yönü güçlü ve takım çalışmasına yatkın.

Neler Yapacaksınız?

  • Bireysel ve kurumsal sabit internet ürünleri için dijital kanal stratejilerini oluşturur, uygulama süreçlerini uçtan uca yönetir.
  • Dijital kanallar üzerinden yeni müşteri kazanımı ile mevcut müşterilere yönelik ürün satış ve değişiklik süreçlerini ilgili paydaşlarla birlikte tasarlar, devreye alır ve takibini sağlar.
  • Sabit internet satış ve kullanımını artırmak amacıyla dijital kanal özelinde kampanyalar geliştirir, ilgili ekiplerle koordineli şekilde çalışarak gerekli dijital geliştirmeleri hayata geçirir.
  • Sabit internet ürünlerinin satış hedeflerine yönelik raporlamaların oluşturulmasını sağlar; hedeflerin takibini yapar ve gerçekleşmesi için aksiyon planları geliştirir.
  • Ürünlerin dijital satış dönüşüm oranlarını analiz eder, performansı artırmak üzere gerekli iyileştirme adımlarını uygular.
  • Omnichannel stratejisi kapsamında online ve offline ürün yönetimini entegre şekilde yürütür.
  • Satış sonrası dijital süreçleri ilgili fonksiyonlarla birlikte tasarlar, geliştirme sonrası test ve doğrulama süreçlerini yönetir.
  • Kurumsal segmentte sabit internet penetrasyon hedeflerine ulaşmak için stratejik aksiyonları planlar ve uygulamaya alır.
  • Online satış kanalında rekabette fark yaratacak yenilikçi iş modelleri geliştirir ve hayata geçirir.
Son Başvuru Tarihi: 21.08.2025 Başvur