Skip Ribbon Commands
Skip to main content

19013 - SALES ACCOUNT MANAGER

Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya... Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını. Senin de büyük hayallerin varsa, Var mısın hayata bağlamaya?

Satış Antalya Süresiz Uzman
Başvur

Kimsiniz ?

  • Üniversitelerin lisans eğitimi veren ilgili bölümlerinden mezun,
  • Satış alanında en az 4 yıl deneyimi olan,
  • Hem satış hem de müşteri yönetimi konularında bilgili ve tecrübeli,
  • Tercihen Kurumsal Müşteri Yönetimi ve Bilişim/Telekomünikasyon tecrübesine sahip,
  • Çok iyi derecede MS Office Word, Excel, Powerpoint, vb. programlarını kullanabilen,
  • İyi derecede İngilizce bilen,
  • Hızlı öğrenen, kendini geliştirmeye açık ve istekli,
  • İletişim ve ikna kabiliyeti yüksek,
  • Analiz yeteneği kuvvetli, müşteri ve sonuç odaklı,
  • Takip ve yönlendirme kabiliyeti yüksek,
  • Müşteri memnuniyetini odağına alan.

Neler Yapacaksınız?

  • Büyük Ölçekli Kurumsal Müşteriler (Major Accounts) ile olan ilişkilerin yönetilmesi ve yeni iş fırsatlarının geliştirilmesi,
  • Çapraz satış ve yukarı satış fırsatları için gerekli olan aksiyonların geliştirilmesi, uygulanması ve yönetimi,
  • Müşteri memnuniyetinin koordinasyonu ve garanti altına alınması,
  • Sabit ve mobil ürün, servis ve çözümlerin müşterilerde konumlandırılması,
  • Büyük Ölçekli Müşteriler için müşteri yönetim planlarının geliştirilmesi ve bu planların yönetimi,
  • Telekomünikasyon ve IT sektöründeki rekabet ve trendlerin yakından takibi,
  • Belirlenen ve önerilen fırsatların öngörülerini analiz edilmesi,
  • Yıllık , çeyrek bazlı başarı kriterleri doğrultusunda gelir, aktivasyon, müşteri bağlılığı, müşteri memnuniyeti, ürün ve proje hedeflerinin gerçekleştirilmesi,
  • Müşteri ziyaret hedeflerinin gerçekleştirilmesi ve satışa dönüştürülmesi,
  • Müşteri süreçlerinin ve ihtiyaçlarının öğrenilmesi, ihtiyaçlarının belirlenmesi, uygun ürünlerin doğru zamanlarda konumlandırılması ve uzun vadeli müşteri yönetiminin sürdürülmesi,
  • Kurumsal satış bölümünün strateji ve vizyonunun takibi ve bu vizyon ile paralel olarak gerekli eylemlerin uygulanması,
  • Turkcell ve grup şirketleri içinde yürütülen ilgili tüm işlerin koordinasyonu ve gerekli iletişimin sağlanması.
Son Başvuru Tarihi: 10.02.2025 Başvur