Skip Ribbon Commands
Skip to main content

18896 - PRODUCT EXCELLENCE MANAGER

Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya... Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını. Senin de büyük hayallerin varsa, Var mısın hayata bağlamaya?

Tepebaşı Süresiz Uzman
Başvur

Kimsiniz ?

  • Üniversitelerin mühendislik, yönetim bilişim sistemleri ya da işletme bölümlerinden mezun,
  • İyi derecede İngilizce bilen,
  • MS Office programlarını ileri seviyede kullanabilen,
  • En az 3 yıl müşteri deneyimi, süreç yönetimi, ürün yönetimi ya da iş geliştirme deneyimine sahip,
  • Sabit erişim, veri merkezi, bulut, siber güvenlik, IoT gibi kurumsal teknoloji çözümleri konularında bilgi sahibi,
  • Yeni teknolojileri takip eden ve uygulamaya geçirme konusunda istekli,
  • Program/İş planı hazırlama ve sunma konularında uzman.

Neler Yapacaksınız?

  • Kurumsal müşterilerimizin sabit erişim, veri merkezi, bulut, siber güvenlik, bulut tabanlı iş uygulamaları, IoT, big data gibi ihtiyaçları için, ürünler ve çözümler üreten "Turkcell Dijital İş Servisleri" şirketinde Ürün Deneyimi Yöneticisi olarak görev alır,
  • Ürün, ICT, network, hukuk, regülasyon, finans ekipleri ile birlikte çalışarak, sorumlusu olduğu ürünler için müşteri süreçlerini ve destek süreçlerini tasarlar, Bu süreçlerin hayata geçirilmesi için gerekli sistem entegrasyonu ve teknik geliştirmelerden sorumludur,
  • Ürüne özel müşteri süreçlerinin sahada ve kanallarda doğru şekilde uygulanması için kanal yönetimi ekipleri ile birlikte çalışır,
  • Sorumlusu olduğu ürünler için müşteri memnuniyeti araştırmalarının yapılması, gelişim alanlarının analiz edilmesi, memnuniyeti artıracak aksiyonların hayata geçirilmesinden sorumludur,
  • Şikayet süreçlerini tasarlar, kök neden analizleri ile müşteri şikayetlerini önleyecek iyileştirmeleri hayata geçirir,
  • Müşterilere etki edecek regülasyon, yönetmelik, kararname gibi zorunlu değişikliklerde ortaya çıkan sistem ve süreç geliştirmeleri için açılacak projelerde aktif rol alır. Ürünlerde değişikliklere uyum için yapılması gereken iyileştirmelerin hayata geçirilmesi için gerekli koordinasyonu sağlar.
Son Başvuru Tarihi: 31.01.2025 Başvur