18811 - PROCESS & DATA ENGINEER
Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya...
Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını.
Senin de büyük hayallerin varsa,
Var mısın hayata bağlamaya?
Söğütözü
Süresiz
Uzman
Paylaş
Başvur
Kimsiniz ?
- Üniversitelerin Mühendislik fakültelerinden mezun, (tercihen Bilgisayar, Matematik, Elektrik & Elektronik Müh),
- Alanında en az 3 yıl tecrübeli,
- Analitik düşünme yeteneğine sahip, problem çözme konusunda yetenekli, yaratıcı, sonuç ve çözüm odaklı,
- İletişim ve koordinasyon yeteneği kuvvetli,
- Takım çalışmasına önem veren,
- Etkin zaman yönetimi ile yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilen,
- İyi derecede İngilizce bilen,
- Pyhton ve Scripting dillerine hakim,
- Temel SQL, PL/SQL programlama tecrübesi,
- MS Office programlarını iyi kullanabilen.
Neler Yapacaksınız?
- İşlettiği servis ve platformların günlük/periyodik bakım ve destek faaliyetlerini yürütür,
- Operasyonel Faz Liderliği (OFL) kapsamında proje sürecine dahil olup servisin işletim ve operasyonel kalite standartlarına uygunluğunu garanti altına alır,
- İşlettiği servis ve platformların iyileştirme alanlarını belirler/ değerlendirir ve hayata geçirilmesi için gereken koordinasyonu sağlar,
- L2’ye iletilen müşteri talep ve şikayetlerini yönetir,
- Servis izleme ve performans takibi için gerekli ölçüm altyapısını oluşturur, (Servis Ağacı oluşturulması, Cycle time ölçümü, müşteri deneyim ölçüm ve takibi gibi),
- Sahibi olduğu servislerin erişebilirliği, performansı, ücretlendirmesi, gelir raporlaması, müşteri şikayetlerinin önlenmesi gibi servisin uçtan uca takibinden ve değişimlerle ilgili deploymentların yapılmasından sorumludur,
- Servis ve platformların 3. seviye desteğini koordine eder,
- Olay yönetimi kapsamında kendisine iletilen olayların (müşteri şikayeti, arıza, perfomans sorunu, kullanıcı problemi) çözülmesinden ve geçici çözümlerinin bulunmasından sorumludur,
- Problem yönetimi kapsamında kendisine iletilen problemler için kalıcı çözümleri bulur ve uygular,
- Müşteri beklentilerine göre işletilen servislere ait SLA’leri oluşturur,
- Turkcell Bilgi Güvenliği Politikaları'na göre iş ve teknik sahibi olunan bilgi varlıklarının Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi üzerinde tanımlanmasını, risklerinin ve gereken güvenlik kontrollerinin belirlemesini ve kontrollerin gerçekleştirilmesini sağlar,
- İş sürekliliğini kesintiye uğratabilecek olayların farkında olarak kontrol altında tutar, etkisini azaltmaya yönelik önlemler alır; alternatif planlar hazırlar ve uygular; kritik dokümanları güncel tutar ve ulaşılabilirliğini sağlar.
Son Başvuru Tarihi:
05.12.2024
Başvur