Skip Ribbon Commands
Skip to main content

18656 - ASSOCIATE PRINCIPAL BILLING COLLECTION ADMINISTRATOR

Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya... Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını. Senin de büyük hayallerin varsa, Var mısın hayata bağlamaya?

Küçükyalı Süresiz Uzman
Başvur

Kimsiniz ?

  • Üniversitelerin Elektrik, Elektronik, Matematik, Haberleşme ve Bilgisayar Mühendisliği bölümlerinden mezun,
  • Alanında en az 2 yıl tecrübeli, tercihen IT application operasyon tecrübesi olan,
  • SQL, PL/SQL, shell programlama tecrübesi olan,
  • UNIX (Solaris, Linux) ve Windows tabanlı işletim sistemleri tecrübesi olan,
  • Uygulama (Weblogic, Java, Apache, Tomcat, vb.) ve veritabanı (Oracle, Postgre SQL, SQL Server, vb.) sunucu tecrübesi olan,
  • Monitoring tool tecrübesine (Dynatrace, ElasticSearch vb.) sahip,
  • SDLC ve ITIL süreçleri konusunda deneyimine sahip (ITIL için sertifikasyon tercih edilir),
  • Müşteri ilişkileri kuvvetli,
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • İyi derecede (yazılı/sözlü) İngilizce bilgisi olan,
  • İletişim ve sunum becerileri yüksek,
  • İç ve dış partilerle etkin iletişim kurup, geliştirebilen.

Neler Yapacaksınız?

  • Faturalama ve Tahsilat Operasyonlarının L2 desteğinin verilmesi, işlettiği servis ve platformların günlük/periyodik bakım ve destek faaliyetlerinin yürütülmesi,
  • Operasyonu yapılan servis ve sistemlerin 7x24 ayakta kalması için operasyonel destek verilmesi,
  • Operasyonel Faz Liderliği (OFL) kapsamında proje sürecine dahil olup servisin işletim ve operasyonel kalite standartlarına uygunluğunun garanti altına alınması,
  • İşlettiği servis ve platformların iyileştirme alanlarının belirlenmesi/ değerlendirilmesi ve hayata geçirilmesi için gereken koordinasyonun sağlanması,
  • Servis izleme ve performans takibi için gerekli ölçüm altyapısının oluşturulması (servis ağacı oluşturulması, cycle time ölçümü, müşteri deneyim ölçüm ve takibi gibi),
  • Sahibi olduğu servislerin erişebilirliği, performansı, ücretlendirmesi, gelir raporlaması, müşteri şikayetlerinin önlenmesi gibi servisin uçtan uca takibinden ve değişimlerle ilgili deploymentların yapılmasından sorumlu olunması,
  • Değişen ve gelişen iş ihtiyaçlarına göre Infrastructure Operations - DB& OS Administration birimine kapasite ile ilgili girdi sağlanması,
  • Servis ve platformların 3. seviye desteğinin koordine edilmesi,
  • Olay yönetimi kapsamında kendisine SCSC' den iletilen olayların (müşteri şikayeti, arıza, perfomans sorunu, kullanıcı problemi) çözülmesinden ve geçici çözümlerinin bulunmasından sorumlu olunması,
  • Problem yönetimi kapsamında kendisine iletilen problemler için kalıcı çözümlerin bulunması ve uygulanması,
  • Sorumluluğunda olan test sistemlerinin uygulama katmanının işletiminin yapılması,
  • Turkcell Bilgi Güvenliği Politikaları'na göre iş ve teknik sahibi olunan bilgi varlıklarının Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi üzerinde tanımlanmasının, risklerinin ve gereken güvenlik kontrollerinin belirlemesinin ve kontrollerin gerçekleştirilmesinin sağlanması,
  • Teknik sahibi olduğu bilgi varlıklarının güvenliğinden iş sahibine karşı sorumlu olunması; bu konuda düzenli bilgi akışının sağlanması,
  • İş sürekliliğini kesintiye uğratabilecek olayların farkında olarak kontrol altında tutulması, etkisini azaltmaya yönelik önlemler alınması ve alternatif planlar hazırlanması ve uygulanması; kritik dokümanların güncel tutulması ve ulaşılabilirliğinin sağlanması,
  • Sorumlu olduğu hizmete dair kontrol aktivitelerinin oluşturulması, uygulanmasının takibinin yapılması ve takip sonuçlarına göre zaafiyetlerin belirlenmesi,
  • Servis kullanım bilgilerinin Finansal Yönetim Sorumlularına iletilmesi.
Son Başvuru Tarihi: 14.10.2024 Başvur