Skip Ribbon Commands
Skip to main content

18652 - EXPERT DATA ANALYTICS PROFESSIONAL

Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya... Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını. Senin de büyük hayallerin varsa, Var mısın hayata bağlamaya?

Turkcell ankara Süresiz Uzman
Başvur

Kimsiniz ?

  • Üniversitelerin Bilgisayar, Elektrik-Elektronik, Haberleşme, Matematik Mühendisliği bölümlerinden mezun,
  • İyi derecede İngilizce bilgisi olan,
  • Etkin zaman yönetimi ile yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilen,
  • En az 5 yıl Operasyon tecrübesi olan,
  • MS Office uygulamalarını iyi kullanabilen,
  • Veri tabanları konusunda deneyimli,
  • T-SQL/ PL-SQL konularında tecrübeli,
  • Unix/Linux türevi işletim sistemleri üzerinde çalışmış ve scripting konularında tecrübeli,
  • ETL uygulamalarında (Ab Initio/ODI/Hadoop vb.) deneyim sahibi olan,
  • Veri Kalite süreçlerine hakim,
  • Uygulama optimizasyon ve performance tuning konularında bilgi sahibi,
  • Monitoring uygulamalarından en az birisini (Dynatrace, VirtualMetric, Nagios, Zabbix vb.) aktif kullanmış,
  • Tercihen ELK stack üzerinde çalışmış,
  • Tercihen microservis uygulama yönetimi konusunda deneyimli,
  • Tercihen Java tabanlı uygulamalar, Weblogic/Tomcat gibi uygulama/web sunucuları ile çalışmış,
  • Tercihen Agile metodolojileri (Scrum, Kanban) ile çalışmış,
  • Sistem altyapısı ve uygulama sunucularının etkin işletimini sağlayacak yönetim becerilerine sahip,
  • Uygulama Arızaları/Nöbet, Müşteri şikayetleri, Devreye Alımlar üzerinde çalışacak,
  • Problem çözümünde yaratıcı, proaktif ve analitik bakış açısı olan,
  • Ekip çalışmasına yatkın, sorumluluk sahibi, iletişimi kuvvetli, inisiyatif kullanabilen, müşteri odaklı,
  • Çok iyi düzeyde sözlü ve yazılı iletişim becerileri olan.

Neler Yapacaksınız?

  • Operasyonel Faz Liderliği (OFL) kapsamında proje sürecine dahil olup servis ve platformların günlük/periyodik bakım ve destek faaliyetlerini kalite standartlarına uygun yürütür,
  • İşlettiği servis ve platformların iyileştirme alanlarını belirler/ değerlendirir ve hayata geçirilmesi için gereken koordinasyonu sağlar,
  • Servis izleme ve performans takibi için gerekli ölçüm altyapısının oluşturulması (Servis Ağacı oluşturulması, Cycle time ölçümü, müşteri deneyim ölçüm ve takibi gibi),
  • Sahibi olduğu servislerin erişebilirliği, performansı, ücretlendirmesi, raporlaması, müşteri şikayetlerinin önlenmesi gibi servisin uçtan uca takibinden ve değişimlerle ilgili deploymentların yapılmasından sorumlu olunması,
  • Değişen ve gelişen iş ihtiyaçlarına göre Infrastructure Ops.-DB& OS Administration birimine kapasite ile ilgili girdi sağlanması,
  • Servis ve platformların 3. seviye desteğinin koordine edilmesi,
  • Müşteriye sunulan hizmet kalite ölçümleri için taahhüt edilen SLA’lerin gerçekleşmelerini sağlar,
  • Olay yönetimi kapsamında kendisine Customer Solution Center’den iletilen olayların (müşteri şikayeti, arıza, performans sorunu, kullanıcı problemi) çözülmesinden ve geçici çözümlerinin bulunmasından sorumlu,
  • Problem yönetimi kapsamında kendisine iletilen problemler için kalıcı çözümlerin bulunması ve uygulanması,
  • Sorumluluğunda olan test sistemlerinin uygulama katmanının işletiminin yapılması,
  • Turkcell Bilgi Güvenliği Politikalarına göre iş ve teknik sahibi olunan bilgi varlıklarının Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi üzerinde tanımlanması, risklerin ve gereken güvenlik kontrollerinin belirlemesini ve kontrollerin gerçekleştirilmesinin sağlanması,
  • Teknik sahibi olduğu bilgi varlıklarının güvenliğinden iş sahibine karşı sorumlu olunması; bu konuda düzenli bilgi akışının sağlanması,
  • İş sürekliliğini kesintiye uğratabilecek olayların farkında olarak kontrol altında tutulması, etkisini azaltmaya yönelik önlemler alınması, alternatif planlar hazırlanması ve uygulanması, kritik dokümanları güncel tutulması ve ulaşılabilirliğinin sağlanması,
  • Sorumlu olduğu hizmete dair kontrol aktivitelerinin oluşturulması, uygulanmasının takibinin yapılması ve takip sonuçlarına göre zaafiyetlerin belirlenmesi.
Son Başvuru Tarihi: 15.10.2024 Başvur