Skip Ribbon Commands
Skip to main content

18535 - MASTER EXPERT SALES ANALYTICS & REPORTING MANAGER

Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya... Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını. Senin de büyük hayallerin varsa, Var mısın hayata bağlamaya?

Satış Küçükyalı Süresiz Uzman
Başvur

Kimsiniz ?

  • • Üniversitelerin İstatistik, Matematik, Mühendislik, Ekonomi, İşletme veya ilgili bölümlerinden mezun.
  • • Telekom sektörü ve satış dinamikleri hakkında bilgi sahibi,
  • • Veri analizi , talep yönetimi ve raporlama konusunda en az 3 yıl deneyim.
  • • SQL, Excel ve raporlama araçları (Power BI, Tableau vb.) konularında uzmanlık.
  • • SQL Server Bilgisi (Temel T-SQL Sorguları, SQL Veri Tipleri, SQL Fonksiyonları vb.)
  • • Veri Görselleştirme Bilgisi (Tableau, Qlik vb.)
  • • Veri güvenliği, kalite analizi ve modelleme bilgisi uzmanlığı
  • • Sektör iş modelleme ve bilgisi uzmanlığı
  • • Agile Pratikleri Uygulama Deneyimi
  • • Makine öğrenmesi, otomasyon, analitik algoritma ve modelleme uzmanlığı
  • • Analitik düşünme yeteneği ve problem çözme becerisi yüksek
  • • Güçlü iletişim ve alternatif sunum teknikleri ile ihtiyaçları doğru aktarabilme becerilerine sahip
  • • Takım çalışmasına yatkın ve disiplinli.
  • • Yeniliklere açık ve sürekli öğrenmeye hevesli
  • • Zorluklar karşısında pes etmeyen, yaratıcı, sonuç ve çözüm odaklı
  • • Etkin zaman yönetimi ile yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilen
  • • İyi derecede İngilizcesi olan

Neler Yapacaksınız?

  • • Ticari Pazarlama direktörlüğü içerisinde şirket stratejilerine paralel sabit & mobil servisler ve cihaz satış kampanyalarının performans analizlerini yapmak ve sonuçlarını raporlamak.
  • • Satış verilerini analiz ederek trendleri ve fırsatları belirlemek.
  • • Yönetim ekibine düzenli olarak performans raporları sunmak.
  • • Satış kampanyaları öncesi stratejik analizler yapmak ve kampanya sonrası etki analizlerini gerçekleştirmek.
  • • Veri toplama, işleme ve analiz süreçlerini geliştirmek.
  • • Farklı veri kaynaklarından anlamlı raporlar oluşturmak ve sunmak.
  • • Raporlama süreçlerinde kullanılan araç ve sistemlerin etkinliğini sağlamak.
  • • İş süreçlerini iyileştirmek için önerilerde bulunmak.
  • • Birden fazla ekiple entegrasyonu olan, çok paydaşlı projelerde yer almak ve projede kilit işleri üstlenmek (Karar Noktasında Yer Alma Ve Yönlendirme)
  • • Büyük ve geniş katılımlı ortamlarda ekibi temsil etmek(Üst Yönetim, Turkcell iştiraklari vs.)
Son Başvuru Tarihi: 24.07.2024 Başvur