Skip Ribbon Commands
Skip to main content

18404 - SALES ACCOUNT MANAGER

Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya... Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını. Senin de büyük hayallerin varsa, Var mısın hayata bağlamaya?

Satış Söğütözü Süresiz Uzman
Başvur

Kimsiniz ?

  • Üniversitelerin 4 yıllık lisans bölümlerinden tercihen Mühendislik bölümlerinden mezun,
  • Tercihen IT veya Telekomünikasyon sektöründe minimum 5 yıllık tecrübe sahibi,
  • Müşteri Yönetimi deneyimi olan,
  • Teknolojiye meraklı, gelişmeleri, müşteri ve rekabet bilgilerini yakından takip eden,
  • Seyahat engeli olmayan, araba kullanmayı bilen,
  • İyi derecede İngilizce bilen,
  • MS Office programlarına hakim.

Neler Yapacaksınız?

  • Kamu Kurumları ile olan ilişkilerin yönetilmesi ve yeni iş fırsatlarının geliştirilmesi,
  • Entegre telekom ürün ve servis çözümlerinin müşterilerde konumlandırılması,
  • Kurumların dijital dönüşümünde rol oynayacak çözümlerin projelendirilmesi,
  • Çeyreklik ve yıllık müşteri gelişim planlarının oluşturularak satış ve KPI hedeflerinin gerçekleştirilmesi,
  • Planlı ve aktif ziyaretler yaparak müşteri potansiyelini ve ihtiyaçların tespit edilmesi, müşterilere uygun kurumsal ürün ve çözümlerin satışının gerçekleştirilmesi,
  • Yıllık, dönemlik müşteri gelişim planlarının oluşturularak yıllık satış ve KPI hedeflerinin gerçekleştirilmesi,
  • Portföyündeki müşterilerin bağlılığını sağlama ve arttırmaya yönelik faaliyetleri gerçekleştirerek müşterilerinin memnuniyetinin sağlanması,
  • Kurumsal satış bölümünün strateji ve vizyonunun takibi ve bu vizyon ile paralel olarak gerekli eylemlerin uygulanması,
  • Müşteri şikayetlerinin takibini gerçekleştirilmesi, müşterilerini ve ilgili ekipleri bilgilendirmesi,
  • Müşterilerde C- Level ilişki derinliği sağlanması,
  • Telekomünikasyon ve IT sektöründeki rekabet ve trendlerin yakından takibinin yapılması.
Son Başvuru Tarihi: 10.05.2024 Başvur