Skip Ribbon Commands
Skip to main content

18390 - SALES ACCOUNT MANAGER

Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya... Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını. Senin de büyük hayallerin varsa, Var mısın hayata bağlamaya?

Satış Tepebaşı Süresiz Uzman
Başvur

Kimsiniz ?

  • Üniversite Mezunu; 4 yıllık örgün öğretim tamamlamış,
  • Analitik düşünme yeteneğine sahip, problem çözme konusunda yetenekli, yaratıcı, sonuç ve çözüm odaklı,
  • Etkin zaman yönetimi ile yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilen,
  • Çok iyi derecede İngilizce bilgisi olan,
  • Account Management konusunda minimum 5 yıl deneyimli,
  • İletişim ve koordinasyon yeteneği kuvvetli,
  • MS Office programlarını çok iyi kullanabilen,
  • Seyahat engeli bulunmayan,
  • Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmayan,
  • Hızlı öğrenen, kendini geliştirmeye açık ve istekli,
  • İletişim ve ikna kabiliyeti yüksek,
  • Analiz yeteneği kuvvetli, müşteri ve sonuç odaklı,
  • Takip ve yönlendirme kabiliyeti yüksek,
  • Müşterisini dinleyen ve anlayan, meraklı ancak yeri geldiğinde doğru sorularla sorgulayarak yön verebilen ve sonuca götürebilen,
  • Stres altında sakin kalabilen ve çok sayıda/farklı süreci hatasız yürütebilen.

Neler Yapacaksınız?

  • Müşteriler ile ilişki derinliğinin sağlanması,
  • Her türlü konuda Turkcell'in müşteri ilişkilerinde temsili,
  • Kurumsal satışın Strategic Accounts segmentinde yer alan müşterilerin yönetimi: Yıllık çeyrek bazlı başarı kriterleri doğrultusunda Gelir, Telco , IT Servisleri, müşteri bağlılığı, müşteri memnuniyeti, ürün ve proje hedeflerinin gerçekleştirilmesi,
  • Müşteri süreçlerinin ve ihtiyaçlarının öğrenilmesi, ihtiyaçlarının belirlenmesi, uygun ürünlerin doğru zamanlarda konumlandırılması ve uzun vadeli müşteri bağlılığı yaratılması,
  • Kurumsal satış bölümünün strateji ve vizyonunun takibi ve bu vizyon ile paralel olarak gerekli eylemlerin uygulanması,
  • Turkcell & Turkcell Superonline ve DBS içinde yürütülen ilgili tüm işlerin koordinasyonunun ve gerekli iletişimin sağlanması.
Son Başvuru Tarihi: 10.05.2024 Başvur