Skip Ribbon Commands
Skip to main content

18250 - SALES ACCOUNT MANAGER

Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya... Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını. Senin de büyük hayallerin varsa, Var mısın hayata bağlamaya?

Satış Söğütözü Süresiz Uzman
Başvur

Kimsiniz ?

  • GENEL NİTELİKLER
  • • Tercihen üniversitelerin İşletme, İktisat, Endüstri Mühendisliği, Bilgisayar Mühendisliği, Elektrik-Elektronik bölümlerinden mezun, tercihen Yüksek Lisans mezunu,
  • • Telekom veya Bilgi Teknolojileri sektöründe en az 7 Yıl Satış rolünde olmak üzere toplamda 8-12 yıl deneyimli,
  • • Kurumsal satış çalışanlarının kullanımında olan ekranlar, sistemler ve süreçler hakkında bilgi sahibi,
  • • Ticari bakış açısına sahip,
  • • Zamanını planlayabilen ve etkin kullanabilen,
  • • Yeni teknoloji ve yöntemleri yakından takip eden ve uygulayan,
  • • Görsel konularda özenli, Takım çalışmasında başarılı, İletişim ve koordinasyon yeteneği kuvvetli,
  • • İletişimi ve liderlik yetkinliği güçlü, enerjisi yüksek,
  • • Analitik, stratejik düşünebilen,vizyon sahibi, yenilikçi, sonuç ve çözüm odaklı,
  • • Seyahat engeli olmayan,
  • • Aktif araç kullanabilen,
  • • Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmayan.

Neler Yapacaksınız?

  • ROL ve Sorumluluklar
  • • Tüm projelerde teklif süreçlerinin satın alma, risk yönetimi, finans, segment ekipleriyle yüksek seviyede koordineli olarak yürütür.
  • • Yeni bir düzenleme yayımlandığında departman içerisinde yapılacak uyum çalışmaları kapsamında sorumluluğunda bulunan gerekli işlemleri zamanında ve tam olarak yerine getirir.
  • • Belirlenmiş coğrafi bölgelerde bulunan Büyük Müşteri olarak tanımlanmış firmalarının Turkcell ve Turkcell Grup Şirketlerinin ürün ve çözümlerine ilişkin satış yönetiminin sağlanması.
  • • Büyük Müşterilerinin Turkcell ve Turkcell Grup Şirketleri ile olan ilişkilerinin yönetilmesi.
  • • Sektörlerin ihtiyaçlarını karşılayacak çözümleri oluşturmak ve çoklamak; teknoloji danışmanlığı vermek; gelirleri artırmak amacıyla pazardaki fırsatları satışa çevirmek.
  • • Turkcell ve Turkcell Grup Şirketlerinin kurumsal gelir hedeflerinin gerçekleştirilmesi doğrultusunda satış faaliyetlerinin planlanması ve yürütülmesini sağlamak; kurumsal ürün ve çözümlerde yeni iş fırsatları yaratmak, proje bazlı ürünleri konumlandırarak profesyonel servis hizmetlerinin satışı ile gelirleri arttırmak.
  • • Kurumsal müşterileri, mevcut ve potansiyel değerlerine göre müşteri temas noktalarındaki ilişkileri sürekli ve çeşitli kılacak yaklaşımlar geliştirir.
  • • Sinerji yaratabilecek farklı iş ortaklıklarını kurgular; potansiyel iş fırsatlarını belirler ve üst-seviye fayda maliyet analizi yapar.
  • • Periyodik ziyaretlerle mevcut ve potansiyel büyük ölçekli kurumsal müşterilerin stratejilerini ve iş yapış şekillerini, ihtiyaç ve beklentilerini analiz eder; ihtiyaçlarının farkındalığını arttırır.
  • • Sorumlu olduğu kurumsal müşterilerin gelir, müşteri kaybı, vs. gibi KPI yönetimini yapar.
  • • Sorumlu olduğu kurumsal müşteri portföyünde, ekip liderliğini yaptığı müşteri yönetim ekiplerinin tüm faaliyet verimin arttırılmasından sorumludur.
  • • Stratejilerin oluşturulması, çeyrek bazlı ve yıllık hedeflerin belirlenmesi süreçlerinde görev alır.
  • • Çapraz satış ve destekleyici satış faaliyetlerinden de sorumludur.
  • • Müşteri ihtiyaçlarını uzun dönemli bir çözüm ortağı yaklaşımıyla Turkcell ürün/ hizmetleri ile karşılar. Kurumsal müşterilerin iş süreçlerine değer sağlayacak yeni ürün ve hizmetler ile ilgili danışmanlık verir; ürün ve hizmet penetrasyonunun arttırılması için ilgili satış faaliyetlerinde bulunur.
  • • Pazara yönelik gelişim, rekabet ve trendleri izleyerek yeni servis ve ürün ihtiyaçları doğrultusunda ilgili grupları yönlendirir.
  • • Çözüm ortaklarının ürünlerinin kampanya ve iletişimini yönlendirir.
  • • Sektörel ihtiyaçlar ve gelişmeler doğrultusunda sektör/alt sektör müşteri gruplarına yönelik ticari yeni iş modelleri oluşturur , mevcut iş modellerini geliştirir, işlerliğini takip eder.
  • • Müşteriye özel hayata geçirilen çözümlerin ticari paket haline getirilip sektördeki diğer müşteri kitlesine çoklanmasını sağlar.
  • • Hayata geçirilen çözüm sayısı ve bunlardan elde edilen gelirden sorumludur.
  • • Kurumsal müşterilerin periyodik olarak sektörel bazlı memnuniyetini ölçer; hedeflenen memnuniyet seviyesine ulaşmak amacıyla ürün/hizmete kolay erişimi sağlayan müşteri yönetimi iş akışlarını geliştirir.
  • • Müşteri bağlılığını arttıracak yönde, müşteriye özel sözleşme zeminleri oluşturulmasına katkı sağlar.
  • • Şikâyetleri ele alma süreçlerinin bilinirliliğini, uygulanmasını, raporlanmasını, üst yönetim tarafından gözden geçirilmesini, izlenmesini ve sürekli iyileştirilmesini sağlar.
Son Başvuru Tarihi: 15.04.2024 Başvur