Skip Ribbon Commands
Skip to main content

18124 - SMARTPHONE GROUP CATEGORY MANAGER

Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya... Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını. Senin de büyük hayallerin varsa, Var mısın hayata bağlamaya?

Satış Küçükyalı Süresiz Uzman
Başvur

Kimsiniz ?

  • 4 yıllık üniversite mezunu, tercihen yüksek lisansını tamamlamış,
  • Minimum 2 senelik iş tecrübesine sahip,
  • İleri derecede İngilizce bilen (Uluslararası üretici/tedarikçiler ile yapılan/yapılacak olan iş birliktelikleri çerçevesinde),
  • Üretici, ürün, tedarikçi yönetimi ve planlama tecrübesine sahip. Tercihen telekomünikasyon veya hızlı tüketim malları sektörü tecrübesi olan,
  • Office programlarına ileri düzeyde hakim, sunum ve raporlama becerisi yüksek,
  • Koordinasyon becerileri yüksek, takım çalışmasına yatkın,
  • İnsan ilişkileri güçlü, sosyal yönden gelişkin, çalışacağı insanları harekete geçirebilen,
  • Etkin zaman yönetimi ile yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilen,
  • Kişisel motivasyonu ve enerjisi yüksek,
  • Analitik, datadan aksiyon alınabilir sonuç üretme konusunda deneyimli.

Neler Yapacaksınız?

  • Sorumlu olunan ürün kategorilerinde; (Smartphone)
  • Satış kanalları genelinde ve özellikle Dijital satış kanalları özelinde Üretici ve Tedarikçilerin Yönetim disiplininin tasarımı ve uygulaması,
  • Mevcut Tedarikçi İlişki ve müzakere yönetimi, stok, finansal yeterlilik ve operasyonel becerileri çerçevesinde, tanımlanmış roller, sorumluluklar dahilinde KPI'ler oluşturmak ölçmek ve kontrol etmek,
  • Tedarikçi Yönetimi için gerekli verileri, yönetim bilgilerini ve araçlarının belirlenerek, performans, risk ve finansalların yönetimi,
  • Tedarikçilerin sunduğu ürünlerin, Turkcell ürün yönetimi stratejisine uyumluluğunun; fiyat, kalite standartlarına uyumluluk, olması gereken marka karmasına adaptasyon, doğru ürünün doğru kanalda pozisyonlandırılması prensiplerine ek olarak, paketleme, satış sonrası servis gibi kriterler açısından ürünleri yaşam süreleri boyunca yönetimi,
  • Yeni Ürün/markaların, global pazarlarda trendlerinin etkin takibi ile seçilecek ürünlerin Turkcell portföyünde konumlandırılması,
  • Kanallardan gelen ürün taleplerinin değerlendirilmesi ve dijital kanala özel aksiyonların planlanması,
  • Tedarikçi portföyüne hakimiyet ile talep oluşturabilecek ürünlerin kanallarda konumlandırılmasının sağlanması,
  • Satış ve Planlama ekibi ile stok/satış analizlerinin takibi,
  • Peşin, kontratlama, fatura ile ödeme kurgularının yönetimi. Bu kurgulara konu olan ürünlerin portföy yönetimi,
  • İnovatif kurgular ve kampanyalar ile satışların desteklenmesi,
  • Kampanya ve teklif yönetiminin operasyonel ve yönetsel olarak yapılması ve takibi,
  • Turkcell kanalları özelinde ürün ve teklif seçiminin karar verilmesi ve Turkcell'in dijital kanal ürün konumlandırma stratejisinin desteklenmesi.
Son Başvuru Tarihi: 26.02.2024 Başvur