Skip Ribbon Commands
Skip to main content

18044 - SENIOR RESIDENTIAL TECHNICAL CUSTOMER EXPERIENCE MANAGER

Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya... Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını. Senin de büyük hayallerin varsa, Var mısın hayata bağlamaya?

Küçükyalı Süresiz Uzman
Başvur

Kimsiniz ?

  • Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun,
  • Müşteri deneyimi terminolojilerine hakim,
  • Bireysel sabit ürünlerine hakim,
  • Global müşteri deneyimi trendlerini takip edip Turkcell süreçlerine uyarlayabilecek,
  • Teknik müşteri deneyimini dijitalleştirmeye odaklı, yeni teknolojileri takip eden,
  • Analitik yetkinlikleri yüksek, rapor analizi yapabilecek,
  • Problem çözme konusunda yetenekli, sonuç ve çözüm odaklı, inisiyatif alan,
  • İletişim ve koordinasyon yeteneği kuvvetli,
  • İyi derecede İngilizce bilen.

Neler Yapacaksınız?

  • Şirket stratejilerine paralel Turkcell bireysel sabit müşteri memnuniyetinin sürekliliğini sağlayacak şekilde sorumlu olduğu süreçleri, müşterinin sesini dinleyerek ve pazardaki gelişmeleri takip ederek standartlara bağlı bir şekilde yönetmek ve sürekli iyileştirilmesi,
  • Turkcell içi veya Turkcell dışı kaynaklardan faydalanarak yeni fikirler geliştirmesi,
  • Müşteri deneyimini etkileyen modem ve yeni teknoloji erişim cihazlarının teknik testlerinde CEM değerlendirmelerinin yapılması,
  • Bayi deneyim skorlarının hesaplanması, takibi, bayi deneyimini iyileştirici süreç ve aksiyonların hayata geçirilmesi,
  • Sorumlu olduğu ürün veya sorumluluk alanındaki müşteri şikayetlerinin zamanında ve etkin bir şekilde çözümlenmesini sağlamak, ihtiyaca yönelik aksiyonlar çıkarmak SLA’ler belirleyerek takibinin yapılması,
  • Süreç performansı ölçümleri sonucunda ortaya çıkan veya çeşitli kaynaklardan gelen önerileri değerlendirerek iyileştirme aksiyonlarını hayata geçirilmesi,
  • Teknik Süreç KPI’larının yanı sıra müşteri deneyim skorlarını takip edip gerekli iyileştirme alanlarını tespit eder ve sürekli iyileştirilmesi,
  • Dijital müşteri deneyimini iyileştirecek aksiyonların hayata geçirilmesi,
  • Teknik müşteri deneyimi kapsamında proaktif alarmları oluşturacak tool ve altyapıların hayata geçirilmesi.
Son Başvuru Tarihi: 07.12.2023 Başvur