Tarihimizin en büyük afetlerinden birini yaşadığımız bu günlerde Türkiye’nin Turkcell’i olarak depremden etkilenen 11 ilimizde
#TurkcellİstihdamSeferberliği başlatıyoruz. Yaraları birlikte sarabilmek ve teknolojinin geleceğine birlikte yön verebilmek için depremden etkilenen 1100 vatandaşımıza istihdam desteği veriyoruz.
Genel Başvuru Şartları
- T.C. vatandaşı olmak.
- 2935 sayılı Olağanüstü Hal Kanunu'na göre depremden etkilenen iller olarak kabul edilen Adana, Adıyaman, Diyarbakır, Elâzığ, Gaziantep, Hatay, Kahramanmaraş, Kilis, Malatya, Osmaniye ve Şanlıurfa illerinde kendisi ve/veya birinci dereceden yakını (anne, baba ya da kardeş) “afetzede" olarak değerlendirilen adaylarımız; Belirlenen 11 ilin dışında okuyan ve birinci dereceden yakını (anne, baba ya da kardeş) “afetzede" olarak değerlendirilen adaylarımız
#TurkcellİstihdamSeferberliği kapsamındaki işlere başvuru yapabilir.
- #TurkcellİstihdamSeferberliği projesi kapsamındaki işleri ve detaylarını aşağıda görebilirsiniz.
Genel Nitelikler
Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş bünyesi altında faaliyet gösteren Turkcell Mağazamızda görevlendirilmek üzere, aşağıdaki özelliklere sahip İletişim Danışmanı arıyoruz. Mağazalarımız %100 Turkcell İş ortağıdır.
- Tercihen lise, ön lisans & lisans mezunu olan,
- Perakende sektöründe satış ve hizmet konusunda tercihen 1 yıl tecrübeli,
- İnsan ilişkileri güçlü, cana yakın, pozitif, iyi bir dinleyici olan,
- Güler yüzlü, yardımsever ve misafirperver bir hizmet anlayışına sahip,
- Çözüm odaklı ve ikna becerileri gelişmiş,
- Hedeflerle çalışmaya yatkın ve zor durumlarla başa çıkabilecek,
- Takım çalışmasına yatkın, bilgiyi tüm çalışma arkadaşları ile paylaşan,
- Detay ve süreç takibi yapabilecek,
- Teknolojiye meraklı ve öğrenmeye hevesli,
- Yeniliklere açık, öğrenme kabiliyeti olan,
- Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen,
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli.
Rol ve Sorumluluklar
- Satış ve hizmet modeline göre eksiksiz bir müşteri deneyimi sunmak,
- Müşterilerin tüm satış, hizmet ve teknik ihtiyaçlarına çözüm sunmak,
- Turkcell ürün, servis, paket, tarife, cihaz ayarları, kampanyalar ve gelişen teknolojiler konusunda detaylı bilgi sahibi olmak,
- Müşteriye hizmet verirken fark edilen geliştirme ihtiyaçlarına çözüm üretilmesine katkıda bulunmak,
- Satış süreçlerinin iyileştirilmesine dair görüş ve fikirlerin Mağaza Müdürüne raporlanması,
- Yeni ürün ve servislerin mağaza içerisinde kullanılmasını sağlamak,
- Mağaza yönetimi tarafından belirlenmiş olan performans KPI'larını gerçekleştirmek,
- Mağaza yöneticileri tarafından mağaza içerisinde ya da mağaza dışarısında verilen görevleri yerine getirmek,
- Müşteri memnuniyeti sağlamak ve bağlı müşteri yaratmak,
- Mağazada ürün ve hizmetler ile ilgili bilgi verilmesi, müşteri istek ve ihtiyaçlarının anlaşılarak uygun ürün ve hizmetlerin önerilmesi,
- Kendisine atanan hedefler doğrultusunda satış işlemlerinin gerçekleştirilmesi,
- Gerçekleştirilen satışların faturasının kesilerek kayıt için Kasa Sorumlusuna iletilmesi veya kesilen faturaların kayıt edilmesi,
- Teknik servis için arızalı cihaz veya aksesuarlar sürecinin uçta uca takibi,
- Mağaza içi ve dışındaki teşhir ve raf düzenlerinin oluşturulması ve düzenlenmesine destek olunması,
- Turkcell ekranlarından süreç ve kampanyalar ile ilgili değişikliklerin takip edilmesi ve müşterilere ilgili bilgilerin sağlanması.