19355 - SENIOR BIP MESSAGING APP. TECHNICAL PRODUCT MANAGER
Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya...
Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını.
Senin de büyük hayallerin varsa,
Var mısın hayata bağlamaya?
Kimsiniz ?
- · Tercihen üniversitelerin Elektrik-Elektronik, Haberleşme, Bilgisayar Mühendisliği bölümlerinden mezun,
- · En az 7 yıllık Teknik Ürün Yönetimi, İş Geliştirme ve/veya Analiz deneyimine sahip
- · Mobil uygulama dünyasında bilgi ve tecrübe sahibi,
- · Analitik düşünme yeteneğine sahip, problem çözme konusunda yetenekli, yaratıcı, sonuç ve çözüm odaklı,
- · Yazılım ekibiyle çok yakın çalışabilecek onların süreçleri hakkında bilgi sahibi olan,
- · İletişimi güçlü,
- · Araştırmacı ve yeniliklere açık,
- · Teknolojik yenilikleri takip edebilecek,
- · Müşteri odaklı, Müşteri Deneyimi konusunda bilgili,
- · Telekom uygulamaları, Ses & Mesajlaşma servis ve uygulamalarında tecrübe sahibi,
- · VoIP protokollerine (SIP / RTP/ IP) ve WebRTC teknolojilerine hakim,
- · Charging & Billing, CRM ve Core Network portföylerinde bilgi birikimi ve yönlendirme yetkinliğine sahip,
- · Katma değerli servis, altyapı, ürün ve çözüm geliştirme süreçlerine ve SDLC metodolojilere (Waterfall/Iterative/Agile/vb.) hakim ve uyum gösterebilen,
Neler Yapacaksınız?
- · Kapsamdaki servislerin ve ürün/çözümlerin teknik yol haritasının belirlenmesi, planlama, talep olgunlaştırma ve yönetimi, teknik fizibilite, ihtiyaç ve çözüm analizi, tasarım ve test süreçlerinin uçtan uca yönetimi,
- · Çevik metodoloji ile çalışan ekipte ihtiyaç duyulması halinde (Product Owner, Scrum Master'lık vb.) çevik rolleri üstlenebilmesi,
- · Analiz ve Ürün Yönetimi Otomasyon ve Süreç Araçlarının Kullanımı,
- · Geliştirilen ürün ve servislerde teknoloji uygulaması ve mimari tasarım konularında yazılım ekiplerini yönlendirebilmesi,
- · Geliştirme sonrası fonksiyonel test faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi,
- · Müşteri ile birlikte kabul testlerinin yapılması,
- · Geliştirilen ürün ve servislere yönelik 3. seviye destek taleplerini karşılayarak, yazılım ekiplerini yönlendirebilmesi (Söz konusu yazılımlar/uygulamalardan kaynaklanan sorunlar ve kesintilerde ilgili yazılımlarının lisans maliyetleri, güncelleme, geliştirme ve bakımı)
- · Servis ve ürün geliştirme süreçlerine uygun dokümantasyon yapılması ve güncel tutulması sorumluluğunun yerine getirilmesi,
- · Sorumluluğundaki client fonksiyonlarının müşteri deneyimini tasarlanması ve/veya müşteri deneyimi tasarım ekiplerine yön verilmesi,
- · Altyapıların etkili, verimli, çevik, ölçeklenebilir ve sürdürülebilir şekilde planlanmasını ve yönetilmesi (teknik sahipliği),
- · Turkcell İş birimlerine(pazarlama/finans/satış vb.), Regülasyon ve Hukuk ekiplerine ve Çapraz fonksiyonlara (CRM, Billing&Charging, BIS, Core network, Customer Experience Management vb.) iş geliştirme sürecinde teknik danışmanlık ve destek verilmesi,
- · Turkcell Bilgi Güvenliği Politikaları’na uyum ve Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kriterleri kapsamında tanımlanması, risklerinin ve gereken güvenlik kontrollerinin belirlemesini ve kontrollerin gerçekleştirilmesine yön verilmesi,
- · Servis ve ürün geliştirme SOX yükümlülüklerine uyum ve ilgili partilerce koordinasyonunun sağlanması,
- · İş sürekliliğinin tasarlanması ve sağlanması,
Son Başvuru Tarihi:
27.08.2025
Başvur